MalaPanza: Involtini i piscispata (ma puru i spatula!)

 

Cari amici o amici cari, comu vuliti, oggi vi rugnu a ricetta i l’involtini i piscispata, chi in verità fici sta stati… e siccomu mi spilavunu… ieri pruaia a stessa ricetta ca spatula, vistu chi u pisci scarsia i sti tempi… mentri a spatula c’è sempri, è bbona, è nu pisciazzurru e avi l’omiga tri e in più è puru economicu…. megghiu i cusì!

Sti involtini chi fici ca spatula a prima vota, vinniru cusì bboni chi (senza mi s’affendi i fattu u Piscispata…) mi ficiru spirdiri i chiddhi chi fici sta stati! Uonderfull!

Ingredienti pi 15-18 involtini: nu chilu i spatula spinata e pulizzata o menzu chilu i piscispata tagghiatu finu (a carpacciu…cussì rrendi!), 50 gr i furmaggiu, nu paninu i na para i iorna, ogghiu, agghiu, putrusinu, pipi niru, sali, na para i chiappiri, stecchini e carta i furnu.

 

All’opira: Macinati u paninu e mintiti sta muddhica frisca nta na suppera. Mbischiatinci u furmaggiu macinatu, u sali, u pipi, l’agghiu i chiappiri e u putrusinu tagghiati  fini, na para i cucchiarati r’ogghiu e se vi pari sciutta, na cucchiarina r’acqua; lauratila chi mani e se va mbiddha voli riri ch’è bbona.

DSC06936

Ora pigghiati u pisci e na fettina a vota faciti l’involtini: mintiti ‘n pocu i muddhica cunzata e a nchiattati ca manu  cusì mbiddha nda fetta, poi cu mmostru i pacenza, ncuddhuriatila e chiuriti cu stecchinu. Non vi preoccupati se nesci ‘n pocu i muddhica ri lati…Ieu ropu chi fazzu u ‘nvoltinu nci mbiddu ‘n pocu i muddhica puru i fora…cusì candu si rrusti ddiventa croccanti.

DSC06937 DSC06939

Se stati usandu a spatula, mi rraccumandu ma girati o cuntrariu…ca peddhi intra o ‘nvoltinu!

Candu facistu tutti i ‘nvoltini, nfocati na piastra e mintitinci nu fogghiu i carta i furnu: chistu è nu picculu truccu cusì non sa ttacca u pisci e a piastra resta bella pulita.

DSC06940  DSC07473

Candu è bella ‘nfocata mintiti u pisci na recina i minuti pi parti.

Ieu u servu cu supra u sarmurigghiu….Uonderfull doppiu! Non mi circati a ricetta ru mè sarmurigghiu pirchì è segreta…. è comu chiddha ra coca cola…. ncia ricu sulu e me figghi candu crisciunu! Ncacchi segretuzzu mi llè tiniri o no????

Comunque stu piattu è paravisiacu….vu ssicuru….!!!! ‘Nci piaci puru a cu’ non mmangia pisci!

Chista è a versioni piscispata…

DSC06948

…e chista a versioni spatula.

DSC07475

BBonappitittu e mi rraccumandu mi mangiati pisci chi ddivintati cchiù bbelli e ntelliggenti!

                                                                                                                    Zia Fujiko

 

Rigetta in idiota italico:

Involtini di spada o pesce sciabola (spatola)

Ingredienti per 15-18 involtini:

Un chilo di filetti di pesce sciabola o mezzo chilo di carpaccio di spada, 50 gr di furmaggio parmigiano grattugiato, un panino raffermo, olio EVO,  aglio, prezzemolo, pepe nero, sale, qualche cappero dissalato o sott’aceto.

Preparazione:

Frullate insieme nel mixer il panino, il prezzemolo, l’aglio, i capperi. Unite il formaggio, sale e pepe e qualche cucchiaio di olio e mescolate bene con le mani: deve risultare un composto appiccicoso, se è asciutto aggiungete un cucchiaio di acqua.

Preparate gli involtini, mettendo un cucchiaio di composto al centro della fetta e schiacciate bene con la mano per farlo aderire meglio, quindi arrotolatelo su se stesso e fermate con uno stecchino. All’esterno di ogni involtino fate aderire ancora un pò di mollica e cuocete su una piastra calda, coperta da un foglio di carta forno.

Servite caldo e accompagnate con una salsina adatta. 😉